mandag 16. februar 2009

Mitt lille strikkeprosjekt...

For noen dager siden kjøpte jeg noen nøster garn. Med strikkepinne nr 8 satte jeg igang. Ullgarn, bomullsgarn, heklet blonde og forsilke har jeg strikket... (har strikket med blonde ja ;O) Litt broderi, et lite kors og voilà! Et skjerf som ingen andre har :O)

De ulike garnkvalitetene, blonde og silkestoff gir en spennende kontrast, litt rampete men samtidig feminint og romantisk.

Syns selv resultatet ble kjempefint!



Har vært i stikkebutikken idag også... En som ønsker seg ny lue, og en som ønsker seg Barcelona skjerf.  Vi får se hva det blir. Kanskje dere får se når det blir ferdig :O)

En riktig fin kveld til deg!

Klemmer fra meg ;O)


6 kommentarer:

moa sa...

..det ble jo helt nydelig susanne!
og så morsomt med et unika-skjerf, som ingen andre har lik..
flink har du vært!

moaklem

Randi sa...

Heia...

Hoi...så stiligt da,tøfft!
Tenk da,einaste skjerfet av sitt slag i Norge du,artigt!!
Håper du har hatt ein fin dag!!
Eg har flytta i kjellaren idag,måler eit skap:-))
Ha ei fin kveld/natt Susanne!!
God klem til deg!

Heidi-anitha sa...

God kveld:)

Så vakkert det ble! så utrolig fint med alle variasjoner i skjerfet, og med de perfekte detaljene:)

Jeg får håpe jeg får gleden av å se det i real life:) Det passer jo perfekt til deg!

Ble det bakedag i dag da? Eller ble det skjerfedag? Det er ikke bare bare, syntes du har vært så flink- tenk å få til å strikke et lite vidunder på 3 dager.. Ubegripelig spør du meg:)

Hørte rykter om at det har landet en liten pakke i postkassa di også:)? Koselig:)

Gleder meg til neste vakt:) Da vil det nok ha skjedd mye i butikken tenker jeg, i og med at svenskene skal sende sitt, og Noa Noa også kommer denne uka:)

God natt til deg, og fortsatt god ferie...Nyt dagene og de tillatte sene kveldene:) Kryp i badekaret med et glass... eller en kopp og kos deg!

Stor klem Heidi-aniha

Ps: Takk for dine utrolige varmende tanker og ord...

Hulda sa...

Skjerfet har du all grunn til å være fornøyd med! Det ble skikkelig fint, fargene stod så godt til hverandre. Fine detaljer også.

Anonym sa...

Så kreativ du er!!!
Kjempefint! Spennande å bruke forskjellig materiell så blir det litt struktur :-D

Og koselig at du tar utfordringen, gledar meg til å sjå :-D

Anonym sa...

Så flott skjerfet ditt ble. Skjønner godt at det er flere som vil ha strikkede ting når man ser det fine resultatet.