søndag 8. februar 2009

Mammas dag...

Et vakkert hjemmelaget kort, et skjerf  jeg har ønsket meg, og et nydelig smykke....

Det er morsdag idag! 

"En mamma er en engel uten vinger"

Det var skrevet så søtt bak på kortet :O)



"En mamma er en engel uten vinger..."




Smykket har jeg i butikken. For at mor ikke skulle vite hva hun skulle få, hadde de gjort "innbrudd" i butikken igår kveld :O) ...og historien bak det fine skjerfet jeg ønsket meg; Torsdag var jeg og barna innom en  butikk her i byen. Hmmm... et utrolig flott skjerf! Vi legger det av og forteller pappa at mamma ønsker seg... VELDIG ;O)

Mammas dag...
En dag i året kan vi slappe av med god samvittighet. Fordi vi fortjener det ;O)

Klem Susanne

10 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Hei Susanne :) ..og GRATULERER såå mykje med morsdagen !
Så nydelig helsing du har fått..sånt varmer virkelig :)

Eg òg har hatt ein så vakker og rørande dag så langt..vi er heldige som har så gode born !! Det er ein fantastisk rikdom !

Ha en god dag vidare Susanne :)stor klem frå :Johanne

Livy sa...

Kjære Susanne!
Gratulerer så mye med morsdagen i dag!

Så herlige de er, koselig kort og nydelige gaver!

Nyt dagen!
Klem fra Livy

Hulda sa...

Så flotte ting! Nydelig smykke, skjerf og kort. :) Er ikke mamma, så jeg kan ikke slappe av med god samvittighet, hihi.. ;)

Två systrar sa...

En mamma är en ängel utan vingar!! Så vackert! Vi mammor i Sverige får väl ta åt oss lite också;-) Kram C&M

Heidi-anitha sa...

God mors`dag Susanne!

Hvilken hærlig dag du har i dag! Med gaver og så vakre ord:) Jentene dine er jo så utrolig flinke...og god smak har de også.. Smykket er så utrolig fint...

Her hos meg er det en helt vanlig dag.. Ingen tanke ekstra for mor.. Uff, det hørtes ille ut, men det har seg slik at raymond har ikke vært å se på et par døgn, da han har snømåking både for sarpsborg og fredrikstad kommunde, så her går det varmt, dag som natt..

Så jeg fikk en god klem til morgenen i dag, og jeg skulle få en overskelse senere, da butikkene åpnet:)...

Ungene var i farta klokken 7, så det er ingen hvilehjem heller:)

Cornelia og jeg har baket skillingsboller med mye vaniljekrem... Så her lukter det nybakt! Deilig:)

Solen skinner igjennom vinduene så man blir jo helt gal:) Er ikke vant til dette her, så jeg skal ta med meg ungene ut en tur snart tenker jeg...

Kos deg videre med dagen din...Velfortjent kosedag Susanne:)

Stor klem Heidi-anitha

moa sa...

en mamma er en engel uten vinger.... det er det vakreste jeg har hørt..kortet var jo så søtt også! flinke barn du , susanne!
håper dere har hatt en flott dag!
og det søte hjertesmykke,hva slags merke er det fra..?
..i morgen er det det atter en mandag - ønsker deg en flott uke!
klem moa

Randi sa...

Heia Susanne min venn!!

Gratulerer med ny design på sida di Susanne,den var søt!!
Tusen tusen takk for gode varme ord frå deg,ALLTID like godt å høyre frå deg..!!Dagen er liksom ikkje den samme uten !!
Sukk Sukk.....no set eg her å krota med ein mandags pc som lever sitt eige liv,å den har da i tillegg ei virre mus som hopper og spretter over heile skjermen:o):o)ikkje lett å henge på den nei:-))Å so må den ha minst 10 min å tenkje på kva side eg vil ha opp!!Jøye da!Å etter 1/2 time er skjermen svart:o)å da må eg vente 1-2 timer før eg kan skru den på igjen...så her må eg skrive fort..haha..
Ja dette her er såååå kjipt...Må inn med den drit låne pc`n i morgå..Oss trudde det var D-link boksen her det var nokon gale med,men det var det ikkje!!Så da SKAL eg ha meg ein låne pc som funka,eg reiser IKKJE derfrå før dei har sjekka den grundigt!!
Ja so siste nytt her..idag har eg da klart å skjære meg så grusomt i tommelen,den står rett opp no..:o)skar av ein så stor bit at eg kom inn til beinet,å det var slett ikkje godt nei!!Men eg har fått god pleie og hjelp til å spjelke den..Men den buldrer og banker no..sukk!!
Nei svarte..dette vart mykje syting:o) hehe...huff!!
Men du...Eg må no berre få seie at dei ungane dine har nok arva mor sin smak ser eg:-))så koooos,å så fint eit kort dei har laga til deg da!!Å det søte smykket!!Håper du har det inne på butikken i juli...;))
Ja men da har pc`n her begynt å bli bleik..må nok slutte da no:o):o)ÅÅÅ so eg gleder meg til postdama kjem på døra om 1 dag eller 2!!:-))Kansje du ser noko kjent på bloggen om nokre dager;))
Håper eg "ser" deg igjen fort Susanne,saknar deg!
ÅiÅiÅi...sukk å sukk!!Den laaaange
kommentaren da!!hehe...sånn er det når ein skriv som ein snakkar;))
Da vil eg sende deg ein god og varm klem Susanne og pass godt på deg sjølv!!

Min Still By Maia sa...

Så utrolig vakkert det smykket var! En kjempe fin morsdagspresang. Hadde du det til salgs butikken din? Hva koster det? (Hvilket merke?) Hmm, fikk veldig lyst på et makent.

Randi sa...

Heia Susanne vennen!!

Må berre inn her å skrive nokre ord til deg,kan ikkje la vere;))
Ikkje lett å skrive med 4 fingrer du:o)Men eg klarte å legge inn eit nytt innlegg seint i går kveld da:o)Men no skal eg til legen å bytte bandasje,men det går bra:-)Men fingaren buldrer og bankar kan en seie!:o)
Ja.Ja..må no berre fortelle deg at no er det oss som har fått sbøveret du,hjelpe meg kor det lava ned,1/2meter berre i natt og det bles i tillegg!!ÆSJA!!
Ja.Ja....eg håper at du har det bra Susanne!!?Å du...posten kjem hit snart...håper,håper;)))
Ha ein fin fin dag vennen!!
God og varm klem til deg!!