onsdag 25. februar 2009

I butikken fra Jeanne Dàrc Living

Viser litt av sortimentet til Jeanne Dàrc som finnes i butikken nå :O)

Alle bildene er lånt fra Jeanne Dàrc.

Vakkert  fattigmannsølv med flott patina. Kort/bildeholdere i 2 størrelser. Utrolig dekorative i seg selv.


Vakker madonna med barn som  også kan stå ute (plastmateriale).
Lyskronen er utrolig flott! Faktisk finere i virkeligheten enn på bilde.


Dette & tegnet er dekorativt på en hylle eller skap. Se forslag til oppsett i Jeanne Dàrc Living sitt nye Magasin. Nydelig lykt og oppsats i fattigmannsølv.


Hvitmalt tallerkenstativ, som også er fin og bruke til bøker og blader!
Har også 1 sett med gamle skodder eller dører.

Skulle noe av dette være av interesse er det bare og ringe eller sende meg en mail ;O)
Har lyst og prøve med nettbutikk ved siden av butikken min. Er det noen der ute som har noen forslag til en enkel, rimelig og god nettbutikk løsning? Alle tips og råd mottas med stor takk! Har forsøkt og google litt på emne men det er ikke lett...
Klem Susanne

3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Helt nydelig, alt du viser ...

Klem,kari

Anonym sa...

Hei Susanne :)
..åh så fint alt du viser. Gleder meg sånn til å besøke butikken din..for det håper eg blir...til sommaren :):)
Artig om du starta nettbutikk :):)

Ønsker deg ein riktig kos dag :)
go-klem frå :Johanne

Randi sa...

Heia Susanne vennen!
Årre,der var det mykje flott du har i butikken din,som vanleg!!
Ja ta å få hjelp no å lage deg nettbutikk:-))Da kan det vere ein fare for at eg blir fast kunde du;))Eg kan desverre ikkje hjelpe deg med akkurat den biten,men her er heilt sikkert nokon som kan det:o)
Ellers så håper eg at du har det bra?Her er det blogg tørke :((( Set berre å nyt alle andre sine blogger.No skal eg vaske litt hus:-)
Ha ein fin dag Susanne!!God klem til deg frå meg!