onsdag 17. juni 2009

Snart midtsommer...

Som tiden flyr avsted! Snart er det midtsommer, og sola snur... Det betyr også at det er 6 måndeder igjen til jul! Nå snakker vi ikke mer om det ;O)
 Viser noen bilder fra vårt "boudoir". 

Vakker pysjamas fra Senze of Joy, til pynt eller  bruk. Opphenget med lommer er fra Jeanne Dàrc og kan brukes til det meste. 

På selveste St.Hansaften 23. juni 1990 ble vi mann og kone...

I taket henger en vakker lyskrone fra House Dr.

Det var alt fra meg, sånn mot slutten av en dag i juni... 

klem Susanne

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder... vakkert brudebilde...er det av dere??
ja tida går fort, så det er best å nyte hver dag....

Ønsker deg en fin torsdag..
Klem Kerstin

Livy sa...

God formiddag!
Ja tenk så fort tiden går! Du holder vel på å planlegge innkjøpene til butikken til jul - gleder meg litt til jul også jeg da - liker å pynte vet du :-)
¨
Snart bryllupsdag da :-) Har dere noen romantiske planer?

Ønsker deg en kjempefin dag, også håper jeg regnet forsvinner og solen titter frem snart!

Stor klem fra Livy

Tina sa...

Åj åj den mammelukke var lekker da, dyr? Skulle gjerne vært innom den butikken din jeg, du har så mye fiiiint. Skal jo på ferie kanskje turn skulle gått om Halden....

Magdalena sa...

nydleige stemningvbilder...
ja nå må vi være tilstede hver dag!!
tiden går så fort,-
ser svenskene gleder seg til midtsommarfest, vi til st,hans... men ikke jeg,- tenker med vemodigeht at sola snur...(sukk...)

hilsen magny---

ANETTESHUS.COM sa...

Så vakre bilder, Susanne!!!

Klem Anette:)