søndag 14. juni 2009

"De smukkeste ting..."

Sitter her i natten, etter en slitsom uke. Skulle bare en "lille" tur innom Jeanne Dàrc får å sjekke om det er noen nyheter på vei. Og hva får jeg se! Den "smukkeste" kommode med tilhørende speil. Vakre blonder og bånd, og en utrolig flott og praktisk tavle! I tillegg var det enda flere godsaker i vente... Men, vi må vente. Herlighetene kommer ikke før i august...


Alle foto lånt av Jeanne Dàrc

Denne uken har det blitt lite blogging. En uke ferie, betyr nesten dobbelt så mye arbeid uken etter. Klarte det utroligste for et par dager siden. Lett forundret, låste jeg inn en vareleveranse som sto på trappen når jeg kom på morgenen. En latte skulle vel smake før åpningstid, så jeg vandret fornøyd avgårde. På vei tilbake igjen, ser jeg min svarte veske stå  på trappa. Og hva hadde jeg i den? Jo da, nesten 16.000 kroner, min lille rosa Pc,  og ALLE bilag for mars og april!!! Trodde nesten jeg skulle besvime når jeg skjønte omfanget av hva jeg hadde gjort... Distrè jeg? JA............... Men det gikk bra :O)

Igår var jeg så heldig å overvære den fantastiske operaen Turandot oppført utendørs på Fredriksten festning. DET var en opplevelse!!! Alikevel klarte jeg å duppe av 2 ganger under forestillingen.... Trøtt? JA!

Burde gå å legge meg nå...

Ha en riktig fin søndag!

 Klem Susanne


7 kommentarer:

Heidi-anitha sa...

Takk for en kjempekoselig Haldendag i går Susanne! Kjempestressende for deg - stakkar - men utrolig morro når det er slik stemning og mange koselige mennesker innom,- og utenfor i gata.

Uansett er alle dager like koselige i butikken - heldige meg som får være der.........

Så du fant denne VAKRE SKATTEN fra jdl midt i natten. Ja - må si meg så enig med deg - dette var noe av det fineste jeg har sett, og ettersom jeg tror jeg kjenner deg litt nå tror jeg du liker godt formen på møbelet,og har de perfekte detaljene.- så jeg har en tanke om at den havner både i butikken og hjemme hos deg:0)

Vet det kommer mere vakkert i august jeg - så kan tenke meg det blir en hærlig pall og pakke
opp;0)
Håper det blir en lang og lat og god søndag for deg - ikke rart man blir sliten etter en slik uke.

Vakre hjem har utkommet - i tilefelle du er ute og rusler...kanskje det blir en latte på veien i det fine været idag. I dag kan du jo la den svarte veska være hjemme, hi hi** og bare la armene slenge:0)

Jeg begynnte rengjøring når jeg kom hjem i går. Bøtta står her enda - ble jammen ikke ferdig så det blir litt fart med filla i dag og - om jeg er heldig får je kællen til å svinge innom frimarkedet.

KOS deg i dag - sov ut og ta deg en husketur i den fine hagehuska di. :0)

Stor klem fra meg!

Min Still By Maia sa...

EN DRØMME kommode...

Jeanne D`arc er desidert min favoritt leverandør.

Tror jeg må ta turen til Halden å besøke butikken din snart! Du har jo så mye fint!!!

Ha en VAKKER søndag.
KLEMMER FRA MAIA

Anonym sa...

Jeg er av den oppfatning at de aller fleste vil egentlig sove under en operaforestilling...... hihi

God kveld ønskes fra Heidi's bondemann!

Siren sa...

Oi oi oi...skal si du var heldig at ikke noen stjal noe i fra deg! Men vet du hva...noe lignende kunne jeg også ha funnet på å gjort, det er helt typisk meg! Derfor bruker jeg ikke pengebok! :)

Fantastisk vakre bilder i fra Jeanne d`arc, nydelig! Ønsker deg en fin uke! Siren :)

S & E sa...

Den var kjempefin! Jeg hadde håpet å stikke innom deg til helgen, hadde avtale med en venninne i Sarpsborg, men så ble den avlyst igår..... Er det Tunefluer i Halden også eller? I så fall må jeg vente litt før jeg kommer :-) Ha en flott uke!

Tina sa...

Jeanne Dàrc har så masse fint, skulle ønske jeg var millionær, det er så mye en skulle hatt...

Ingunn sa...

Så godt det gikk bra med veska di :)

Flott blogg du har.

Ingunn