mandag 15. februar 2010

Noe nytt...


... er kommet til butikken. En STOR pall fra Jeanne Dàrc er ALLTID inspirerende. Så noe må være med hjem for en "fotoshoot". Lilledoen i 1. etg ble kulisse denne gang. Og tingene som kom inn, kommer nok ikke ut, he,he... Det ble vårfriskt og fint!
Bildet over er en ny knaggrekke i metall med "pregede" tall hvor det står no 839. Sjablongene i metall har jeg hatt fra tidligere,  også fra JDL. Nydelig brodert "stoffpose" pynter opp, og kan sikkert romme noe kjekt etterhvert. 


Ny og veldig praktisk dorullholder. Enkel og skifte rull. (Hadde en litt tungvint variant fra før) Det søte hjertet er også fra favoritten JDL.



Skap og speil fra Bloomingville.




En "lokkeand" på do er kanskje litt spesiellt, he, he... Men utrolig dekorativ.

Kommer  flere nyheter etterhvert :O)
Ha en fin mandagskveld, og en inspirerende uke!

Susanne


6 kommentarer:

tinemor sa...

Så stilig du styla!!!
Du MÅ jo bare ha den sånn, selv om fotoshutingen er ferdig!
Klem

Guttemamma sa...

Herlige bilder,Susanne!! En pall med jdl varer..julaften må jeg si!!
klem

lillelise sa...

Hei!
Flotte bilder! Har ikke vært innom bloggen din før, så nå skal jeg kose meg med den i kveld
Ha en fin kveld

Familien i Fjellborg sa...

Hei
oppdaget bloggen din idag via via.. og her var det utrolig mye fint og inspirerende å se. Her vil jeg følge med. Må være moro å få så mye fine varer. hilsen Anita s

ANETTESHUS.COM sa...

Så mange lekre nyheter, Susanne!!! Og kjempe-flotte bilder! Så stilig toalett du har!!? Drømmer om slike fasiliteter her jeg er nå *smiler*

Ha en fin kveld!

Klem
Anette:)

Fru Lunde sa...

Tante! :o)

Du er jo så utrolig flink og kreativ! :o)))
Veldig fint!

Klem Cath :o)