mandag 8. februar 2010

Eucalyptusblader...



....lukter så utrolig deilig. Enten de er friske eller tørket. De har en sånn vakker "støvet" overflate fra naturens side. Passer meg helt perfekt. Elsker støvede farger. Sånn som bildet. Den lille figuren har jeg vist flere ganger tidligere. Her er hun igjen. I en ny setting :O)
Lysestaken i "gammelt" fattigmannsølv fra Jeanne DàrcLiving har en nydelig linfarget patina. 
Imorgen venter jeg en DIGER pall fra Jeanne Dàrc. 2 meter høy! Her kommer det mye vakkert opp  av eskene i løpet av de neste dagene ;O) Gleder meg!

Susanne

9 kommentarer:

Sissel sa...

God morgen!

Skulle ønske det var jeg som skulle få levert en palle fra JDL på døren!!

Alle skriver så mye fint om denne planten, så jeg tror jeg må få kjøpt en jeg også. (Lett påvirkelig ser du...)

Ha en fin dag!

Randi sa...

Heia Susanne vennen!!
Jepp,så lekkert!! Å den figuren din er berre sååååå søt!!
Men du store,da får du ein spennande dag skjønner eg,sukk!!
Håper du viser oss litt av det du får;))
Ha ein fin dag Susanne,lykke til og kos deg med pallen!:-))
Varm klem frå meg,Randi

ANETTESHUS.COM sa...

Så vakkert bilde, Susanne!!

Spennende med nye varer!! Jeg får ta en tur innom da;) Ha en fin dag, vennen!

Klem
Anette:)

Christine Louise sa...

Å så lekkert bilde :) Jeg må få tak i en slik kvist med eucalyptus jeg også.. Selger de dem i alle blomsterbutikker?

Klem fra meg..

A-H sa...

Flotte bilder;)

Høres ut som verdens beste jobb du har;)

Klem

Herfra Til Evigheten sa...

.... så koselig å ha deg her, Susanne!
( ...du er bare ute og legger mer penger på parkometeret!!!!!)

Klem fra Anita

Magdalena sa...

Hej,
jag har precis hittat hit...så mysigt du har det här hos dig...eucaliptusdoften påminner mig alltid om min tid i sydAmerika...sådan frisk och väldigt speciell doft.
Ha en underbar dag
Magdalena

Marit sa...

Hm - høres spennende ut!
Forundrer meg ikke om jeg kommer innom en tur...
Nydelig bilde, forresten!
Klem Marit :o)

salige lavendel sa...

Var innom bloggen White vintage som hadde link hit, så da måtte jeg hit og titte. Sååå mange lekre bilder du har her!! Jeg synes også at "støvete" nedtonete ovrflater er veldig flott, nesten på hva som helst:)