søndag 31. januar 2010

Vårnytt fra Noa...




Denne vakre linkjolen fra Noa Noa kom til butikken denne uken.



Det gjorde også disse søte knestrømpene. Klokka er fra Vintage by Fè.




Detalj fra kjolen...

Denne uken har vært travel, spennende, koselig og fin. Men også uendelig trist. Messebesøk på Lillestrøm var "faglig sett" helt grei. Fikk ikke den helt store opplevelsen. Den hvor hjertet slår litt ekstra fort og du nesten ikke kan vente til herlighetene ankommer butikken... nesten som en forelskelse ;O) Slapp av, det kommer mye fint ;O) Man blir vel litt blasert etterhvert kanskje?
Takk til Heidi-Anitha og Camilla for en veldig koselig messedag. Fredag reiste jeg alene, og tok en effektiv runde etter myserunden på tordag :O)

Alle disse tingene blir litt uvesentlig. En jeg setter umåtelig stor pris på har det vondt akkurat nå. Livet og kjærligheten er ikke alltid slik man forventer...
 
Ha en fin uke!

Klem Susanne

7 kommentarer:

Therese sa...

Så nydelig den kjolen fra Noa Noa var ♥ Jeg er typen som har kolleksjonskatalogene fra Noa Noa fra flere år tilbake og som jeg aldri blir lei av å titte i. En ting er at de er utrolig dyktige på design av klær, men alt er så uuuutrolig lekkert gjennomført uansett. Denne kjolen var jo intet unntak :)

Ja, kjærligheten er desverre ikke lett. Og når man står midt i det så er det en uendelig liten trøst, men det som ikke knekker en gjør en alltids sterkere til slutt.

Håper du får en fin søndagskveld :)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ det er så trist når noen som står en nær har det vanskelig,,, da blir døde ting litt uvesentlig...

Håper alt ordner seg til beste...
klem Kerstin

Randi sa...

Heia Susanne venne!
Årre,så mykje fint du får inn til butikken din da!!Nydeleg bluse,ja å ikkje minst dei strømpene!!! Dei kunne eg godt ha tenkt meg :o)

Ja livet kan vere tøfft og sårbart!!
Ta vare på dagen idag,ein veit ALDRI kva morgådagen bringer oss!!
Måtte alt ordne seg til det beste alle!!

Verden beste klem til deg!
-Randi-

Guttemamma sa...

Me like a lot...!! Og herremin som den hadde glidd rett inn her,med strømpene til...
Ogselvsagt bare fjas å mase om en kjole når en vet hva som virkelig betyr noe...:(
Så klem og "lykke til" til din venn..

verdens heldigste mamma sa...

Så utrolig mye fine bilder og mange fine ting!! FLOTT KJOLE!!! :)

Jeg skulle gjerne lagt meg til som følger hos deg men fant ikke den "følger-knappen" ??

Driver du butikk?? I halden??
Bor i fr.stad nemlig!
Hørtes VELDIG fristende ut med en halden tur nå!! :)


Mvh Johanne

verdens heldigste mamma sa...

og selfølgelig .. MASSE lykke til din venn som har det vondt .. Håper alt ordner seg til det beste!

Heidi-anitha sa...

Takk kjære venn..Du er nå unik også da.... Du er en engel,og varmen din kjenner jeg helt hit, selv om jeg fryser:0)

Bildene helt utrolig vakre - og alt du fikk inn ble jo veldig fristende.. Får se hva jeg må prioritere her..:0)

Stor klem fra meg i natten