søndag 25. april 2010

Ahhhtjoooo...


Nyser, fryser, det værker, jeg hoster og hærker. Slapp, uten stemme hvor skal vel dette ende? 
Joda, det går nok bra. Sofaen er for tiden min beste venn. Liggende, sittende i denne har jeg tatt noen bilder og laget et aldri så lite innlegg. For å vise at jeg ikke er helt borte...


Tepper og sauefell er godt å ha, når basillene herjer.



Nydelig kveldslys her i stua (sett fra  sofaen).
Glad jeg har noe pent å se på :O)
Til tross sykdom. Matlysten er til stede. Har klart både boller, vafler, sjokolade og jordbær! ...og potetgull... Noen som nevnte bikinisesong?



Flere syke der ute?
Håper på en ny frisk uke! 

Litt slapp klem fra Susanne

15 kommentarer:

Guttemamma sa...

God bedring kjære,Susanne!! Her er vi stort sett friske,guttene har vært forkjølte så det har da gått på none hjemmedager...men mor holder koken!!
klem♥

Junk De Lux sa...

Hei snuppelura!
Ikke bra det der...men kjenner jeg deg rett kravler du deg vel på jobb i morgen tenker jeg...haha.

Håper du flir fort frisk igjen da..nydelige bilder har du lagt ut som vanlig!

bli-frisk-klem..

Lene fra Lillehammer sa...

Hei på deg! Oppdaget den flotte bloggen din, helt super og jeg håper det går greit at jeg legger deg til favoritter inne hos meg. Her var det ihvertfall masse inspirerende bilder, heldige deg som har et så flott hjem.
Ønsker deg også en riktig god bedring.
PS! Har du forresten noen gamle franske dokumenter til salgs?
Klems fra Lillehammer!

Stine sa...

Du må ha god bedring :) Må bare si at du har det superlekkert! Man kan jo alltid bli i bedre humør av å ha noe så fint å se på!

Stine

Siljes Hobbyrom sa...

Nydelige bilder! :)

Ønsker deg god bedring!

Anonym sa...

Huff...d er slitsomt å være syk.ønsker deg i allefall go bedring,og gir deg en god bedringsklem.
flotte bilder du viser,og den hesten var jo bare rå nydelig:)
klemmer:):)

Fru Lunde sa...

God bedring tante! <3

frøken olsens drømmer sa...

på deg,susanne,håper du snart er på bedringensvei,he he vi har jo ikke tid til dette vi som driver butikk ;))
Et spørsmål som jeg håper du gidder å svare meg på...De to prøvedukkene dine,er det de som er fra Chic Antique?
klem fra meg her i sør ;))

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så fint du har det, koselig. ;o)

God bedring til deg.

Klem fra meg :o)

ANETTESHUS.COM sa...

Huff, Susanne!! Er du blitt syk? Masse god bedring til deg, vennen:)

Stor klem
Anette:)

Martilie sa...

God bedring.. Er litt sofa her også.. Samtidig henger jeg opp hvite luftige nystrøkne gardiner :)

Er så kos med sommerskrud i stua, "nye" puter og litt stash..

Nydelige inspirende bilder fra deg :)


Tove

frøken olsens drømmer sa...

Hei på deg igjen ;))
takk for svar ;))
Ja jeg bruker mest male sjablonger ;))og noen ganger printer jeg teksten ut på dataen og bruker matpapir men dette tar så mye lenger tid ;))
ønsker deg en riktig så god salgs uke !
klem fra meg ;))

dolamorola sa...

God bedring! :)

Herman Grans ♥ sa...

Kjempefin stove du har! :)
God bedring! :)

Ingunn sa...

Nydelige bilder. Og flott blogg.

Klem fra Ingunn