tirsdag 25. november 2008

Så utrolig koselig!


Dette var en kjempestor overraskelse :O) Så glad jeg ble! Tusen takk Nettan! Er så fersk på dette her at jeg ikke helt skjønner hvordan det virker engang ;O)  Anbefaler og titte innom bloggen hennes!

Vakker julepynt!

Som i gamle dager...

Har lyst til og vise dere denne nydelige juletrepynten. Det er en reproduksjon av tysk julepynt fra før 1900 tallet. De er støpt i samme formene som den gang. Sølvtråden rundt vil gulne med tiden. Glansbildet dere ser inni er et glansbilde fra ca 1930. Har også en som er formet som en stjerne og en som et kors.

De er kostbare, men jeg syns de er verdt 240,- kr ;O)

Snart tid for julekort...

Det var ikke så mye fra meg idag, men jeg kommer sterkere tilbake. Har vært nede i butikken og ryddet bort masse papp (bilen er helt full... nå blir gubben sur, he,he...)

Ha en fortsatt flott uke!

Klem Susanne

6 kommentarer:

Heidi-anitha sa...

Så koselig du kommer innom meg - og så fint du får til bildekollonen på siden, som vi har snakket om:)

Myrthen er nydelig!

Awarden kan du velge selv om du vil gi til noen andre også. De fleste gjør vel det..men det er opp til deg.
Det kan være blogger du setter ekstra pris på, eller som du ofte besøker og finner mye vakker inspirasjon i...

Da sees vi såvidt en tur på lørdag. Tar med no godt til deg jeg da:) En kaffe eller no annet godt du kan nyte innimellom i stria... Er jo koselig når det blir mye folk og da... og jeg vet at butikken din blir fyllt til døra..he he he..

Bilen full av papp? Ja, da er det vel nytt småtteri som er på plass i butikken også da tenker jeg:)

Klemmer fra Heidi.

Anonym sa...

SÅ vakker den englen din er. Helt skjønn. Du er forresten så flink til å skrive også. Kjempekoselig å lese det du skriver.

Nettan sa...

Gillar ju din blogg!!;-)
Vad fin äneln var!!
Kram Nettan

Anonym sa...

Heihei Susanne:)

Du har fått en veldig vakker blogg, og jeg må inn å titte i løpet av dagen:) men jeg er jo så heldig at jeg får være i de nydelige omgivelsene i Alle Tiders vær tirsdag og torsdag, og er jeg ekstra heldig blir det også en lørdag;. Gleder meg til å pakke inn gaver sammen med deg i julen også;) (den tiden jeg er der da:S) Gratulerer med Myrthen også:D
STOR klem Ida.

BøeFjeldberg sa...

HEi hei.. kom over bloggen din, og titter nok innom igjen skal du se;) Skulle gjerne vært innomden butikken din, Jegtror jeg ville likt meg der=) men kommer meg nok ikke til halden på en stund.

Den juletrepynten var helt Unik. Helt nydelig!!

Ha en vakker helg!;)

Birgitte sa...

Hei!
Har ikke vært innom bloggen din før, men oi så mye vakkert! Kommer nok innom igjen jeg også!
Den postsekken, eller hva det er, likte jeg veldig, veldig godt!
-Birgitte-