fredag 26. februar 2010

God helg...



"Tre små engler skal følge deg 
på livets vei herned
Den ene tro
Den andre håp
Den tredje kjærlighet"

(Har sjablon med  den nydelige  teksten i butikken :O)



Benk = prosjekt...

To av dem står i mitt vindu. Det må bli de to første:  Tro og Håp. Kjærligheten må jeg klare av selv ;O) 
De er av tungt støpejern, så de blir nok her hos meg. Vanskelig og fly med såå tunge vinger ;O)

Med disse vakre "papegøye" tulipanene ønskes du en riktig

God helg!

Klem Susanne

6 kommentarer:

Sissel sa...

De var utrolig fine, ble en smule misunnelig nå ja...

Ha en fin helg!

Klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh, så lekre engler!! :) Lurer på kor du har funnet desse skattene? :)

Kjempeflott blogg :) Legger meg til som følger :)

Ha ei herlig helg! Godklem

Iva sa...

Milá Susanne, máš krásné dokorace. Přeji ti mnoho skvělých nápadů. Iva
Můj nový blog:
http://www.jednoduchakrasa.blogspot.com/

Kjeruben sa...

Ååååå så herlige englar!!!!
*ønsker seg*
Og benken! WOW!
:o)

Siren sa...

Så fint du har det i hjemmet ditt, og nydelige ting du har ute for salg. Englene er noe av det skjønneste jeg har sett på lenge! Håper du har hatt en fin helg! Siren :)

bikim sa...

GREAT PHOTOS SUSANNE!
HAPPY SUNDAY,
ROSA