torsdag 18. februar 2010

Flere nyheter...



Nydelig pute i hvit lin med trykk av en gammel håndskrevet kvittering. Kr 589,-



Ny forsyning av dette vakre servise, også fra JDL. Suppekoppen koster ca 149,-



Alle foto: Susanne

Og denne flotte brødboksen da! Et eksemplar pryder nå MIN kjøkkenbenk (som dere ser :O)
Brødet er ikke hjemmebakt, men kommer fra Bryggerhuset her i Halden. En liten sjarmerende cafè med et lite bakeriutsalg.

Snart helg dere! Vet at noen har fått det nye magasinet. Og vi venter.... igjen. Jeg håper posten er greie med oss imorgen, så bladet kan nytes og gi masse inspirasjon! Er jo EKSTRA stas at Heidi-Anitha er med :O)

Susanne


5 kommentarer:

Hulda sa...

Du viser så mye fint! Så flott bad du har. Falt for alle de vakre tingene du har der. Nydelig det smale skapet på veggen. Flotte ting over det hele. :) En slik klesklypeholder har jeg nettopp sydd, min henger på soverommet. Har endelig fått klesskapet ferdig, kom gjerne innom og se. :)

Anonym sa...

Jepp - det kan jeg skrive under på!
Glemte å si god helg ;-D
Klem,Hege.

Heidi-anitha sa...

Hmmm:0) Ja, litt smågleder skal vi jo ha Susanne:0)

Kommer bladet i morgen må du si til meg:0)

Og husker du lønnslippen? De ville gjerne ha den i morgen...:0) Klemmer

Marit sa...

Nydelige ting - Susanne! Jeg kommer innom i dag. Må ta en titt på et antrekk - skal på lanseringen av Inspirasjonsguiden den 2. mars i Oslo... Må vel være litt oppdatert i klesveien da :o)
Klem Marit :o)
PS - reiser til Budapest på søndag og ønsker meg BLADET!

Anonym sa...

Hei sann:)
Mye fint du viser, serviset er helt nydelig.. Må sette det på ønskelista:) Det er alltid noe som står der, er jo så mye fint, og mann kan jo ikke kjøpe alt mann ser :)

Ønsker deg en fin uke, kos deg :)
Klem Anita