torsdag 13. desember 2012

Forberedelser....


Julen nærmer seg, fortere enn forventet. I år igjen... Jul med butikk er utrolig koselig, men også tidkrevende. Det blir vel som å forberede julen hjemme, x 10. Det krever planlegging, som IKKE er min sterkeste side. MEN, her hjemme tar jeg en ting av gangen, og er lykkelig for alt som er unnagjort. Som idag. Pynt på ytterdør er på plass. Med hjemmelagede bånd (som ble produsert natt til julaften for 2 år siden til et helt annet formål) ble det riktig så fint :))) 






Fint! Ikke sant :)

Jaggu rakk jeg en liten ting til idag...


 Fuglemat!


Kjenner litt på den gode julefølelsen nå :)))

Susanne




4 kommentarer:

Anonym sa...

Vakkert Susanne!! Det er veldig tidkrevende med butikk, men også utrolig koselig!! :O)))

Kjempe flott repotasje om deg og butikken idag, supert!!!!

Ønsker deg en super helg, klem!

Drømmevillaen.no sa...

Nydelig krans :) Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver når det gjelder å rekke alt.. Og kan tenke meg at det er masse jobb med en butikk i tillegg! Jeg bor i Oslo, men kommer fra Halden og mammaen min bor i Halden fortsatt. Så jeg har vært innom den fine butikken din flere ganger :)

Ønsker deg en fin helg!

Hilsen Nina
http://drommevillaen.blogg.no

Solstrålå sa...

Så koselig hos deg atte♥
Var innom deg en gang i fjor.
Herlig butikk♥♥
Ønsker deg en god julehandel og
en Velsignet God Jul♥
Goe varme juleklem fra Sol

Viseo Digital Agency sa...

Невероятно добре поддържан блог! Браво на автора! Поздравления! С радост и удивление изчетох статията.




Кулинарни рецепти от Gladni.com

ツ Visit Кюстендил