onsdag 23. mars 2011

Muffins...

Av og til slår husmoren til her i huset. Etter å ha kjørt jentene til Fredrikstad, hadde jeg og støvsugeren en koselig stund sammen. Deretter tok jeg en prat med oppvaskmaskinen og skurekluten. De hjalp meg gjennom en litt slitsom periode. Mens jeg holdt på, dumpet jeg borti muffinsformene. Muffins, ja... Bake er terapi. Familien elsker det! Så da så. Muffins ble det. Før jeg og minstemann fòr avgårde til foreldresamtale på skolen... Strålende fornøyd med 7. klassingen :O)


Foto: Susanne

Takk til Rema 1000 som selger nydelige jordbær, og digre blåbær til en rimelig penge :O)

Mye godt inni muffinsen også. Grovt hvetemel, havregryn, banan, valnøtter, tørkede aprikoser og mørk sjokolade...

Fortsatt fin uke!!!

Klem

Susanne

9 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Mmmm... Ser KJEMPE-godt ut, Susanne!!

STOR klem
ANETTE:))

Jewellery Bijou sa...

Looks delicious!

Dorota
www.jewellerybijou.com

Nina Iren sa...

Åhh jeg fikk lyst på muffins, dem så gode ut!

Randi sa...

Heia søte Susanne !
Men.....hehe du hadde en god prat med støvsugaren du,å oppvaskmaskina:-))))Artigt da!!
Men jammen ta,dei muffinsane såg kjempe gode ut....å med dei blåbæra på:o)
Ja eg trur nok at dei gjekk unna ja!:))
Kos deg gidt på ein torsdag Susanne!
Klemmer frå meg,Randi

Fru Lunde sa...

Flink du Tante! :o)

Junk De Lux sa...

NAAAAM!!!

Petra sa...

Hello,

I look at your blog via via, it looks verry nice and your muffins look delicious. I go follow you. And maybe you can take a look at my blog. Have a nice evening and enjoy all the things you do.

Groetjes Petra.

Maria-Isabel sa...

Härinne blev man lite muffinssugen! Vilken vacker kakelugn, förstår din glädje över den! Och viken söt katt ni har... Kram!

Guttemamma sa...

...har også dilla på de Rema-jordbærene!! Lekre muffins og jeg DIGGER folk som fortsatt kaller det muffins!!
klem og takk for hytteskryt♥