lørdag 20. november 2010

Søndag = hviledag???


Imorgen er det bare og finne fram vaskebøtta...

...tiden går fryktelig fort...

Til helgen skal stuen fylles av flotte damer til årets julebord.
Kunne ikke passe munnen min sist år, og mente at neste gang kunne det være hos meg. I den tro at DA ville et nytt kjøkken være på plass, de stygge flisene i hallen være borte, og en fantastisk flott kakkelovn ville pryde stua...

Ingen av delene er på plass. Kanskje neste år?
Det er lov å drømme ;O)




Alle foto: Susanne

Men det som er helt klart, er at damene kommer! Her må det ryddes, pyntes, vaskes og handles! MEN, først skal butikken vaskes, ryddes og pyntes til julegateåpningen på torsdag. I tillegg til en sving innom tannlegen mandag...

Puhhhh... tror jeg trenger litt hvile!
Det blir neste søndag det....


Klem Susanne


9 kommentarer:

Guttemamma sa...

...kjenner meg igjen...sier ja så lenge noe er langt frem i tid og vips...
En dag avgangen er min overlevelsesmetode...
klem♥

Jeanette sa...

uff ja dagene går ALTFOR fort! da må jeg komme til julepyntet butikk! gleder meg !

ha en fin fin lørdag!

mvh jeanette

mimmi-leone sa...

Det blir sikkert koselig med julebord, og spennende å tenke bordekking osv.

Lykke til!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Junk De Lux sa...

Hei snupp! Så mange fine bilder...tipper dere koste dere og du vet jeg ikke tror på de "har ikke fint gulv og kjøkken" historiene dine allikevel;)
Kommer innom i morgen:)

Stooooooooooor klem!

Nordisk gammelt sa...

God fornøjelse med julehyggen i butikken

Simones Country Home sa...

Heia.

Ja er det ikke alltid sånn før jul da??? hehe En skal alltid være tidlig ute, men det ender som regel opp med bare stress. hehe

Give away hos meg. ;o)

Klem Simone

Mims sa...

Hei, ikke vanskelig å skryte av dere :)

Ha en nydelig dag!

candy sa...

pretty! :)

Grip dagen sa...

Lykke til med julekalas.
Jeg har også hatt nok å gjøre på den fronten i det siste.
Hadde 10 til bords på lørdag og 21 personer søndag...
Det var barneselskap som ble grundig feiret.
Til helga arrangerer jeg julebord. Da blir vi 10 rundt bordet når kalkunen skal serveres. Det blir hyggelig. -Men jammen er det travelt også. Det er mye som skal huskes på.

Lykke til!
Klem Marit