onsdag 1. september 2010

I hallen...


Innimellom rydding og støvsuging kom interiørånden over meg (mulig den blåste ut fra støvsugeren, he,he..) Normalt virrer jeg rundt om i hele huset og rydder litt her og litt der. Men idag var det hallen som fikk litt ekstra oppmerksomhet. Denne knaggrekken har hengt ute et års tid og fått en enda finere patina. Et par skruer og den var oppe på veggen :O) Bare å fylle opp med ting jeg er glad i.
Skolestene er kjøpt hos Nina Hartmann.





Zinkhus fra Walther & Co kommer til Alle Tiders i oktober. I mange varianter. Ser at flere leverandører har kopiert husene til Walther. Her går vi for orginalen. Har liten sans for copycats...


Dette nydelige håndlagede hjertet fikk jeg i bursdagsgave av en utrolig flink og kreativ venninne. Teksten er så fin...


Liten blondetunika en av jentene hadde da de var små...


Både mann og barn satte pris på levende lys i trappen når de kom hjem :O)


Tusen takk for besøket, velkommen igjen :O)
Klem Susanne


Alle foto: Susanne

8 kommentarer:

(eddas) sa...

Så fint det ble med den listen i trappeoppgangen....riktig dekorativ..
ha en fin dag
eddaKlemmer

Junk De Lux sa...

Åååååå...så my fint Susanne!
Må ordne meg til jobb nå men stikker innom å tittere mere i kveld:)
Har forresten fått tak i jakke til deg i str.s
Vil du ha?

Kos og klem..

Mitt hvite hus sa...

Så nydelig gang du har Susanne...

kjekt at gangen får en ryddings også... det trengs her iallefall..

ønsker deg en fin dag =)
klemmer

Marit sa...

Nydelige småting! Vakkert med hvit trapp og levende lys.
Har forresten sendt en e-post til din mann, men har har ikke svart ennå :o)
Klem Marit :o)

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
så underbar och härlig stämning i din hall. Din trapp är så fin, en sådan som jag drömmer om att ha. Jag som bor på ett plan.

Önskar dig en härlig hösthelg, Hälsningar Monica

Magdalena sa...

...nydelig i hallen din...!
ha en fin dag!

magny

Hege sa...

Du har det heelt nydelig:-)
Ha en fin dag S,
klem Hege.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Hei. Fant deg via Annettes hus. Det var en kjekk opplevelse. Så koselig du har det! Skomakerlester har jeg mange av fordi jeg tover tøfler på gamle måten. (jeg strikker ikke). Riktig koselig å dekorere med dem også. Egen stemning ble det med lys i trappen. Ha en riktig fin onsdagskveld og besøk gjerne min blogg. Med vennlig hilsen Hjørdis på Nord-Hidle:-)