søndag 16. august 2009

En dans på roser...




  Denne helgen var jeg så heldig å bli 1 år eldre :O Jeg har kost meg med familien og andre snille, gode mennesker som på forskjellig vis er en del av livet mitt akkurat nå. 


Et nydelige kort, med de fineste ord jeg kan tenke meg. Skrevet av mine skjønne små (...som begynner å bli store...) Det gleder. Pakke i posten fra en utrolig koselig dame som har tenkt på meg...

Blomster fra noen jeg setter umåtelig stor pris på, varmer...En bursdagsang, sunget av gode venner rører meg.  Koselige telefonsamtaler og SMS. 

...også disse vakre ballettskoene! Fra gode, snille, søte Ida...

 ...som flytter til Oslo idag for å begynne på Den norske Ballethøyskole. En ny tid for Ida. Ønsker deg alt godt i livet, måtte det bli  som en dans på roser ;O)


Ida blir fortsatt å se i butikken i helger og skoleferier. Heldigvis :O)

Kan hende disse vakre ballettskoene får æren av å pynte opp i butikken sånn av og til. Men for det meste vil de nok bli her hjemme. Ble sååå glad for dem Ida!

Ha en flott kommende uke alle sammen! 

Uffda, skolestart allerede....

Klem Susanne

15 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer med vel over tstått. Nydelige ballett sko. Så fine å ha på pynt. Jeg har prinsessa sine på pynt. Hun har sluttet å danse ballett for lenge siden men skoene skal jeg ha hengende for alltid. Koselig minne og nydelig pynt. Ha en herlig mandag:)

sylysten sa...

Gratulerer med vel overstått;o) Det er deilig å bli et år eldre, iallefall når man tenker seg alternativet;o/
Ballettskoene var virkelig fine, og det var kortet også;o)
Linda;o)

My home is my Castle sa...

Gratulerer på etterskudd :)
Helt nydelige ballettsko :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Gratulerer såååå mye med dagen, Susanne!! Så nyyydelige ballettsko du fikk av Ida - hils henne så mye fra meg og ønsk henne MASSE lykke til med skole og alt i Oslo .... hun er jo en tidligere elev av meg;) Huff, som tiden flyr!

Klem Anette:)

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med vel overstått... Så skjønne ballet sko...
Ja så var det skolestart og alt somm hører med... hverdgaen er her igjen... skal bli godt på en måte.. få rutinene på plass igjen...

Masse klemmer kerstin

Kjeruben sa...

Gratulerer med dagen som var :-D
Og såååå skjønne ballettsko! ER jo så fine til pynt :o)

Anonym sa...

Hei på deg:)))
Gratulerer med vel overstått dag:)
Det må vært litt rart når barna blir så store og flytter for å gå på skolen. Helldigvis en stund til min eldste er så stor.. Da er planen ballett høyskolen..

Du må ha en super fin uke:))
Klem Anita

h.espe sa...

Gratulerer så masse med overstått bursdag!!! Skjønne ballett sko du har fått i gave, og de er jo nyydelige å hengende som pynt.

Nå er nedtellingen virkelig i gang - jiippii - om to uker koser jeg meg under solen på Samos :o) Ellers sliter jeg med bloggrollen om dagen, så innleggene mine vises ikke! Trist, får jo ikke besøk på denne måten - snufs - alle tror jo at det er det gamle innlegget mitt som fortsatt ligger der....

Ha en strålende flott dag videre!

Klem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

Gratulerer med overstått!!! Nydelige ballettsko,jeg tok vare på mine lenge men kastet de da jeg flyttet hjemmefra...hva tenkte jeg på?? Grr....håper du har det fint selv om lille(store)mor flytter ut...som jeg gruer meg)
Stor klem

Guttemamma sa...

...kremt,ehm,flaut...husket jo ikke helt hvor gamle dine var vet du...:-)

bikim sa...

Love the photos on ballet shoes. My son does ballet since he was 5, he's now 10. Sadly men's ballet shoes are far less interesting! Have a sweet new week,
Rosa

h.espe sa...

Hei igjen...
Jommen har jeg vært litt bortreist da jeg skrev til deg sist - ser at jeg har skrevet at jeg først om to uker er under solen - det riktige skulle nok være 2 dager, for i morgen er jeg på vei.....

Ha det fint her hjemme så lenge :o)

Klem fra Hildegunn

Magdalena sa...

gratulerer med dagen,- håper den ble som du ønsket deg....spennende for henne som starter på balletthøyskolen...
vakre ballerinasko!

klem fra magny***

Anonym sa...

PS! Klarer ikke glemme det tallerken-stativet i hvitt som sto ved disken...
Lurer på om jeg må ned eeen gang til:-)
-eller hadde jeg "kjøpeforbud" til jeg var i nytt hus.., fniis!
Klem Hege.

Anonym sa...

Gratulerer så mye på etterskudd :) Nydelige bilder.